TORSDAG

2013-01-03 @ 14:16:00
Igår tog jag och tjejerna en biltripp ner till Jönköping. Mat, shopping och skratt! Hittade ett par byxor och en tröja. En mycket trevlig dag tillsammans med de bästa!!
Idag är det tordag och vi börjar sakta men säkert närma oss slutet av detta lov. Usch. Mitt allra sista jullov. Känns hur konstigt som helst. I alla fall så har jag nu på förmiddagen varit nere på gymmet och tränat en timme. Skönt att komma i gång igen. Ska nu på eftermiddagen plugga.. SÅ FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT. Hela dagen har jag dratt ut på saker, allt för att slippa plugga. Jag tror inte detta kommer att sluta så bra.. Jag har verkligen INGEN motivation till skolan..Ska i alla fall försöka lite.. Önska mig lycka till.
 
Har även fått lite mer jobb nu. Ska jobba imorgon kväll. Har jobbat 3 gånger inom loppet av 1 vecka. Skönt med lite jobb och skönt med pengar!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0