TILLBAKA PÅ BANAN SÅ ATT SÄGA

2013-01-23 @ 15:55:32
Japp, lite mer på banan är jag nu i alla fall. Var i skolan idag och det gick ganska bra. Var rätt så trött, men eftersom vi bara hade 2 lektioner så klarade jag det. 2 alvedoner så går det bra! Imorgon går jag mellan 10-12 så jag klarar nog den dagen med förhoppningsvis. Denna eftermiddag ska jag krypa ner under täcket och krya på mig ännu mer!
Usch. Jag är inget för detta kalla, jobbiga vínterväder... Längar tills värmen kommer hit... Vist, det är fint när solen skiner och man siter inne. Men att vara ute är ingen höjdare. Inte alls.
 
Imorgon sker FÖRHOPPNINGSVIS något jag väntat på ett bra tag. Förhoppningsvis.. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0