SÖNDAG

2013-01-20 @ 18:49:00
Dålig uppdatering här.. jag vet. Helgen har i stort sett bara sprungit förbi och jag har knappt hunnit att slappna av. I fredags umgicks jag med Evelina, Anna och Emelie. Film, godis och prat. En mysig kväll som sedan slutade med att jag kröp ner bredvid min älskling. I lördags hjälpte jag och Patrik till lite hemma och sedan åkte vi till Elins Esplanad och shoppade lite. Sedan direkt därifrån till min kusin Alexander för att fira att han fyllt 15 år!! Där bjöds det på god mat, godis och kakor.
 
Idag har dagen gått i ett. Först bestämde jag och Patrik oss för att åka till stan och kolla lite i affärer. Mysigt att strosa runt på stan tillsammans med min kärlek. Tog en lunch på stan gjorde vi med. Sedan for vi till mormor och morfar. Drack kaffe, åt bullar och kakor och satt och pratade en stund. Nu kom vi där ifrån och sitter hos pappa för att hjälpa honom med möbler som ska flyttas runt p.g.a tapetsering. Patrik och pappa får jobba och jag måste tyvärr plugga eftersom jag har prov imorgon och har knappt inte börjat. Typiskt mig.. HEJ IG. Men, det som känns lite postivit är att det nya schemat börjar imorgon och det ser jag faktiskt fram emot. Gamla kurser har bytts ut mot nya. Hoppas detta blir bra nu! Nej nu ska vi plugga, ha en bra söndag. (Tänkte slänga ut lite bilder senare sen från helgen) PUSS

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0