NYTT SCHEMA

2013-01-15 @ 14:47:00
Från och med nästa vecka får vi ett nytt schema i skolan. Kunde blivit bättre, men kunde blivit mycket sämre. Jag ska nog vara glad att jag fick ett bra schema nu det sista. Har inte många kurser kvar nu i skolan, så nu är det bara att kämpa på nu när vi befinner oss på upploppet, strax innan mål!
En lektion på fredagar har vi bara varannan vecka. Jag kan säga att jag är nöjd i alla fall.
 
Slutade vid 12.40 och gick då direkt ner till gymmet för att köra gärnet en timme. Nu har jag kommit hem och sitter och väntar på ett samtal. Samtal från ett EVENTUELLT sommarjobb. Jag hoppas detta går vägen. Ikväll ska jag plugga, plugga, plugga. Kommer att bli så fruktansvärt kul!! Eller inte. Puss på er godingar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0