MÅNDAG

2013-01-14 @ 14:05:21
Har inte bloggat nu på några dagar. Helgen har jag tillbringat med Patrik. I lördags åkte vi och köpte present och sedan for vi hem till hans föräldrar och syster för att fira att han syster fyller år! Mat och mys på eftermiddagen/kvällen. Åkte sedan hem och kollade film och bara tog det lugnt.
 
Igår (söndag) vaknade vi hemma hos honom och började med att städa lite. Sedan på eftermiddagen kom Martina och Andreas till oss. Jag lagade mat till oss medans Martina höll på med läxor och Patrik försökte installera Internet. Vi åt mat, spelade spel och sedan förflyttade vi oss till soffan och körde TV-spel! Vid 8-tiden var det dags att pussa min älskling hejdå eftersom jag skulle åka hem med Martina och Andreas. EN BRA HELG.
 MINA GODINGAR

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0