150 DAGAR TILL STUDENTEN

2013-01-07 @ 16:39:31
Lånar lite bilder av Anna från igår
Japp, igår var det 150 dagar kvar till studenten! Det firades tillsammans med mina brudar. Vi började kvällen med mat tillsammans, förfest och sedan Husaren! Inatt och idag kan jag bara säga att jag mår som jag förtjänar... Har knappt gått upp ur sängen.. Fy. Imorgon börjar skolan och jag orkar verkligen inte det. Jag orkar inget för tillfället. 
 
Helgen som var umgicks jag med min sötnos. En riktigt slapp-helg. Riktigt skönt! Myste till de lite extra i lördags då vi faktiskt varit tillsammans i 19 månader. (Jag vet att det är lite fånigt att jag räknar, men så är det) Nu ska jag VILA resten av denna kväll, så jag orkar upp till skolan imorgon. Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0