LÖRDAG, SÖNDAG, MÅNDAG

2013-02-11 @ 16:22:24
Befann mig i lördags i Göteborg tillsammans med mamma och Martina. I Göteborg mötte vi upp min moster som också gick med oss på stan. Mat, fika och shopping. Från öppning till stängning. Heeeela dagen lång! Blev en del fynd för oss alla :) Avslutade dagen hemma tillsammans med Patrik och medlodifestivalen! 
 
Igår söndag gjorde jag och Patrik inte mycket. Men framåt eftermiddagen bestämde vi oss för att gå på bio. Mysigt. Kvällsmat och mys hemma hos min far. Idag gick jag upp tidigt.. 05.15 lättare sagt. Anledningen, jo jag har varit på intro idag och jag ska även dit imorgon. Nu är jag hemma och ikväll blir en lugn kväll eftersom jag är trött. Hejhopp! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0