NYÅRSAFTON

2013-12-31 @ 16:17:41
Har bloggat dåligt nu det senaste, men har haft fullt upp. Tyvärr. Men bättring ska det bli! Idag är det nyårsafton och jag ska iväg och fira med vänner. Det blir inte en jättelång natt för mig eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon bitti. Fick nyss lite besök av mitt hjärta som kom hit och visade upp sin nya bil. En Volvo S60. Jag tycker verkligen om den och den är väldigt fin måste jag säga! Det gjorde han bra!! Nu har han åkt hem och jag ska göra mig iordning och sen gå upp till mina vänner och fira in de nya året. Tyvärr ska jag inte fira in de nya året med min goding, men jag hoppas det blir bra ändå. Gott nytt år!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0