VEM FIXADE INTERNET OM INTE JOHANNA???

2012-02-27 @ 18:21:05
Haha, fixade tillbaka internet. Inte illa! Nu kan jag blogga igen.
Ny vecka=
nya möjligheter och nya tag. Har skrivit klart engelska-inlämningen och lämnat in och gjort klart socialpsykiatri-inlämningen. Har bara det tyngsta av det tyngsta. SAMHÄLLSRAPPORTEN. Jag orkar verkligen inte. Inte idag. Idag har jobbat en del och det känns några hekto lättare på axlarna.

Imorgon väntas teater i 3 timmar i skolan. Inte så roligt, men men.  
Ryggen känns nu LITE bättre, men det blir mer och mer smärta, ju längre dagen lider. Och nu känns det ganska så rejält ska jag säga. Får avlasta den lite framför tvn ikväll. Nu lägger jag läxorna år sidan och hoppar in i en varm dusch! Puss på er.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0