SOMMAR & HÖST

2012-08-28 @ 17:58:00
Tisdag heter dagen idag och jag gick i skolan mellan halv 10 och 2. Väldigt lugn och skön dag hade jag i skolan. När jag kom hem så kollade jag igenom lite i skolan och ringde min praktik. Det känns bra att börja där på måndag. Ikväll blir en promenad tillsammans med Evelina. Tycker om sådana kväller. Men först ska jag äta hade jag tänkt.
 
Jag har en bra känsla i magen. Många tycker inte om att vi böjar närma oss hösten. Den kalla gråa, regniga, kalla hösten. Men för mig gör det inte något. Jag tycker att det är mysigt att komma hem från skolan och krypa under en filt och kolla på tv och se det kalla utanför fönstret. Jag tycker om känslan när det börjar bli höst. Alla fina färger i naturen osv. Deklart jag älskar sommaren som alla andra!! Men att hösten kommer fungerar ändå. För när hösten kommer så samlas alla efter sommaren och så fyller jag även år. En positiv sak till är att man närmar sig den mysigaste delen på året. Julen. Men innan vi tänker på de, så ska hösten passeras först. Jag tror det kommer rulla på bra.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0