svart och vit.

2011-09-25 @ 13:24:03

du är det bästa. det allra bästa. tänker på dig hela tiden. att va med dig är allt man kan önska sig. vakna med dig brevid mig. när du pussar mig godnatt. när du pussar mig i pannan och säger att du älskar mig. kärleken är obeskrivlig. jag kan inte beskriva vad jag känner för dig. du är underbar.

jag älskar dig ♥

vill inget hellre än att bara åka. åka bort ett tag. där jag är så långt bort från skövde som möjligt. efter studenten vill jag flytta härifrån. kanada eller australien. det vill jag. har i alla fall varit hos mormor och morfar nu och träffat morbror och moster och kusin emelie. vi satt alla runt ett bord och fikade lite söndagsfika. mysigt. när jag pratade med emelie idag, och eftersom hon har bott överallt, kände jag att DET vill jag med göra. åk runt i världen. det vore underbart.
.
åker nu ner till stan och köper lite saker till mamma eftersom hon fyller år på tisdag. sedan tar jag mig till praktiken där jag stannar hela kvällen. ha en bra söndag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0