höst? ja de skulle man kunna säga nu.

2011-09-06 @ 19:04:39
bilder från när jag och martina var ute igår. hösten är här nu typ. börjar bli kallt nu på morgonen. fick till och med cykla med vantar igår morse.

idag gick jag upp halv 10 och åkte iväg med pappa och övningskörde lite. körde till stenstorp och tillbaka. sitter nu vid datorn lite. men ska nog ta en dusch nu och sedan äta lite och sätta mig vid tvn. är nästan sjuk känner jag. men ikväll kommer min älskling hit och myser lite. båda 2 är lite sjuka. så de blir helt perfekt! haha, känns faktiskt konstigt att vara hemma när jag vet att typ alla är i skolan. men så är det, är man ledig så är man. hare bra.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0