110626

2011-06-26 @ 23:11:33
dålig uppdatering känner jag lite spontant. höhö. jag får helt enkelt be om ursäkt. firat midsommar i fredags och jag tänker lägga upp några bilder nu från det. sedan från igår tills idag så har jag varit hos min sötnos i falköping och nu idag åkte han med mig hem och nu sitter vi här mätta efter att ha ätit rostade mackor.

måste bara säga att min sötnos är den finaste som finns. eftersom jag var sjuk igår när jag var där, världens förkylning (låter lite i stil med en kråka) så tänkte han att han skulle mysa till de lite, så han gjorde mat och bakade en kaka & gjorde de lite mysigt. så himla söt är han!♥
bilder från midsommarafton. grymt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0