ett äventyr jag sent kommer glömma.

2011-06-30 @ 22:16:18
jadu. de sista 2 dagarna har varit något av ett äventyr. helt klart! igår skulle jag och anna ta tåget ner till evelina som befinner sig i kungshamn. men allt försvårades när tåg blev inställda, ändrade turer. jadu. VI SATT PÅ EN BUSS I HELA 7 TIMMAR FÖR ATT KOMMA TILL KUNGSHAMN IGÅR! 05.57-13.20. och ställde klockan gjorde vi med på 03.57. heelt sjukt. här har ni en karta över våran väg ner till kungshamn.. MEN JÄVLAR VA KUL VI HAR HAFT!

hoho. ett äventyr.. helt klart! skulle åkt hem igår men så blev inte fallet. vi bestämde oss för att stanna övernatt i min mosters stuga. och de gjorde vi helt rätt i. föör jag va heeeelt slut igår. hade aldrig orkat åka buss 4 timmar till den dagen, aldrig!

här är ett par bilder från dagen..

en hel drös med bilder från mina 2 dagar i kungshamn. galet kul! :)

imorgon drar jag till min älskling! jag saknar dig så♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0