baby, baby

2011-07-17 @ 21:15:37
tråkig söndag. har inte mer än lagat massa byxor och tagit en promenad med mammsen & pappsen. lite halvt värdelös dag typ. vädret gör mig väldigt depprimerad. skulle gärna ta mig utomlands nu. helt klart. meeen, nu ska jag jobba på sjukhuset i 4 veckor och knappt se dagens ljus. 7-16 inomhus de sista veckorna av mitt sommarlov. KUL känner jag lite spontant. NE, men pengarna är ju de man vill åt. för några tusenlappar till i plånboken, skadar inte för 5 öre!

men jag kan ärligt säga, jag är NERVÖS!!!!!!!!!!!!!!!
har i alla fall fått prata med min sötnos i några minuter idag, dagens höjdpunkt! i sääääärklass.

nu ska jag kolla klart på VM-finalen mellan japan och usa. sedan säger jag godnatt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0