life is a challenge

2011-01-16 @ 15:19:27
nu är huset tomt. finns inget kvar förutom våra sovrum. känns konstigt. iaf, så tar jag och martina till mormor & morfar nu och stannar där så länge de behövs. någon vecka eller så tror jag. blir kanske inte så mycket bloggande, tyvärr eftersom dom inte har någon dator & jag kommer bara att åka hem för att göra läxor på datorn, annars ska jag försöka hålla mig borta från denna röra.
.
juste läxor johanna, deee skulle du ha gjort idag.. får väll sätta mig och trycka in lite info i mitt tröga, sega och igentligen helt hopplösa söndags-huvud (vilket det brukar vara, iaf på söndagar) hemma hos mormor & morfar när jag kommer dit. om jag orkar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0