tur att mobilen finns.

2010-09-11 @ 12:12:15

tur att mobilen finns. en jävla tur. jag och martina låg i min säng imorse och pratade. sen får jag ett sms av mamma som ligger i hennes säng.

mamma: nu får du och tinis fixa lite!!! kram mammis <3
jag&martina:jaaaaaaaaaaaaaaaa :'( <3
mamma: skitungar!!!!!!!! :@
jag&martina: ska du säga!! :@
mamma: men ja älskar er ändå!!!! konstigt va?????
jag&martina: ja de var jävligt konstigt!! PUSS PÅ DIG MAMMA :*:*:*:*
mamma: puss och kram älskar er över allt annat!!! :* <3 :* <3 :* <3 :* <3 :* <3

en mamma som bombar en med hjärtan & pussgubbar. haha. vi kan absolut inte gå och prata med varandra. utan här skickar vi sms.


nu ska ja ta tag i städningen med mamma. eftersom vi får främmat ikv av familjen nylin. men ja stannar inte hemma ikv, jag tar med mig andreas på en bio och kanske går ut och äter. hoppas på en bra kväll helt enkelt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0