ja förstörde ALLT

2010-05-20 @ 20:30:12
dagen idag började med idrott och brännboll. fasen va varmt de va. dagen fortsattes med läsning och våran älskade so lärare va i skolan. han hade tydligen inte fått sin bebis än. hade sedan svenska. efter lunch skulle ja och erica ha matglädje, på elevensval, men de va inställd. vilket resulterade med 2 och en halv timme håltimma för oss. så vi gick ner på stan och köpte glass och bara njöt av solen. eftermiddagen fortsatte med engelska och matte. vid halv 4 var de dax att sätta sig på cykeln och cykla hem.

tänkte ta och dra på träningen för en gångs skull, men icke. jag orkade helt enkelt inte. min kropp vill inte som ja. nu för tiden känns den matt och de finns verkligen ingen ork. orkar knappt sätta mig på cykeln till skolan och de är bara neför. börjar fundera på om de är något fel på mig. de har inte varit så förut. aja, mamma ska nog ringa vårdcentralen imorgon. så får vi se va som händer :)

kvällen fortsätter med tv och en lång dusch! bye




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0