måndag,14 juni

2010-06-14 @ 17:56:41
jag som trodde att tårarna inte hade något mer att bjuda på. jag hade helt fel. nu är dom här igen. jag vet inte vad jag ska göra med mig. igentligen orkar ja inte lägga ner energi på all den här skiten. men jag vet inte va jag ska göra. jag blir helt galen. tokig. jag kan inte se oss ifrån varandra. de va ju vi. vi som hade de så bra. jobbet idag, fick mig delvis på andra tankar. men då&då kom dom tillbaka. tankarna på dig. jag har ingen ork. jag orkar inte.

I don't wanna feel the way that I do,
I just wanna be right here with you,
I don't wanna see, see us apart,
I just wanna say it straight from my heart:
I miss you...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0