KLANT, jag hatar mig själv.

2010-12-22 @ 13:46:49

min syster, har den mest klantiga syster man någonsin kan ha. det finns ingen klantigare än mig. 
skulle slå in hennes julklapp, började med att klippa bort prislappen. efter det skulle jag ta presenten och slå in den, det var då jag märkte att den inte låg där jag la den senast. jag har nu letat i en timme, vänt upp & ner på vårat hus och varit sjukt arg på mig själv. hon har hjälpt mig att leta, men den är helt borta!

sitter nu i soffan och sörjer. jag orkar inte leta mer... får väll åka ner till stan och köpa en ny.
nu lagar hon mat till mig, medans jag sörjer...........

i kväll tar jag med mig sara till tibro, där väntas bowling med massa tjejer, och byte av julklappar!


bild på mig från i sommras.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0