10 SAKER OM MIG

2014-10-23 @ 16:15:43
1. Jag HATAR mjölk. Världens äckligaste. Så det blir mest vatten här!
 
2. Jag älskar ost. Alla olika ostar. Brie, mögel och allt sånt. Hur underbart som helst att vandra runt på falbygdens ost och smaka. Eller varför inte en myskväll med mina vänner med en massa olika ostar och kex. MUMS!
 
3. Jag kan vara en av få som faktiskt gillar när det regnar. Även fast jag ibland säger att jag tycker det är jobbigt så tycker jag faktiskt inte att det är så jobbigt. Det är bara mysigt. Speciellt om man är hemma. Men det gör inget heller med en regnig promenad för det är desto skönare att komma in och krypa under en filt eller ta en varm dusch. Regn är mysigt. 
 
4. HATAR skräckfilmer. Tycker det även kan vara jobbigt med CSI (typ. kanske inte så illa, men ni fattar). Så det jag kollar på är komedi och romantik. Haha.
 
5. Jag har spelat handboll i 10 år. Jag började när jag var 6 och slutade när jag var 16. Började i Skövde HF men gick sedan vidare till Tibro HK där jag avslutade. I januari 2011 gick korsbandet av och därför tvingades jag sluta. 2 operationer gick åt och MÅNGA timmar med sjukgymnast och rehabträning innan jag blev helt återstäld 2012. Dock ingen handboll mer. Jag gillade verkligen handbollen.
 
6. I juni flyttade jag till Falköping för att bo med min goding. OCH jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag trivs sjukt bra här och känner nu att detta är mitt hem.
 
7. Jag är en person som gillar struktur och gillar att planera. Min kalender följer alltid med mig. Hemma gillar jag ordning och reda och jag plockar och donar så att det ska se bra ut. Jag mår bättre (och trivs bättre) när det är ordning och reda.
 
8. Jag älskar att resa. Sol och vatten! Har inte besökt så väldans många länder. Men Grekland är klar favorit. 4 öar har jag besökt och jag kan säga att jag verkligen gillar de landet.
 
9. I framtiden hoppas jag att jag kan flytta näramre den svenska västkusten. Jag trivs så otroligt bra där. En sommarhus eller varför inte ha ett hus där? Behöver inte ligga precis vid vattnet, men det ska inte vara långt om man vill gå dit. Jag skulle kunna bo där året runt. Lugnt och skönt blir det säkert på hösten utan alla turister och en helt annan gemenskap i samhällerna. Verkligen något för mig!
 
10. Jag är väldigt svag för sötsaker. Kakor, godis och allt som innehåller socker (dock inte tårtor). Finns det något hemma så är jag där och tar lite. Haha lite och lite, ganska mycket ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0