2014

2014-12-31 @ 14:40:06
Sista dagen på 2014 och imorgon är det redan 2015. 2014 har varit ett underbart år många sätt men också så har jag under året stött på en del motgångar och saker som varit extra jobbiga. Min fina mormor lämnade jorden i februari. Familjen har stött på en del motgångar men vi har tillsammans kämpat på och förhoppningsvis kommer allt snart bli bra. Vi kämpar tillsammans. Vi blir starka tillsammans!
Men så har självklart 2014 bjudits på roliga stunder och minnen. I juni tog jag steget ut i vuxenvärlden på riktigt. Jag flyttade hemifrån. Från Skövde och föräldrarna till Falköping och påbörjade ett nytt kapitel. Tillsammans med min underbara Patrik bor vi nu i en fin 2a i centrum. Jag trivs väldigt bra här faktiskt. 2 underbara resor har jag också hunnit med. I maj åkte jag, mamma och Martina till Gran Canaria. Hur mysigt som helst bara vi 3. I oktober flög jag och bästa pappa till Rom. Sjukt häftig stad där vi strosade på gatorna och bara njöt. Sedan Kungshamn gånger 3, jag som äntligen fyllde 20 och det firades med fest och underbara dagar med Patrik, familj och vänner. Tack 2014!








































En drös med bilder från mitt år! GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0