FRUKOST PÅ SÄNGEN FÖR MOR

2013-05-26 @ 09:54:26
Eftersom det är mors dag idag så fixade jag frukost på sängen till mamma.
 
Idag mår jag mycket bättre och känner mig bara piggare och piggare. Men ändå så mår jag lite dåligt från och till. Hoppas detta ger sig snart! För jag är galet sugen på att äta en riktigt bra middag. Men men, jag kan äta mer och mer vilket känns bra. Idag tänkte jag gå ut i solen lite eftersom jag känner mig bättre. Skönt att veta att jag inte har något i skolan längre!! Har nog inte fattat de..
 
Fortfarande ledsen och arg på mig själv att min kropp inte tillät mig att åka på klassfesten. Hade så sjukt gärna velat varit där.. Men nu är det som de är, och nu är det bara att tagga studenten!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0