HELGEN

2013-04-22 @ 13:52:02
Lite bilder från i helgen. Var i lördags i Göteborg med mamma och kollade på saker till studenten, men jag hittade ingen klänning. Panik.. Hittade i alla fall en tröja och sedan tog vi en glass i solen innan vi tog tåget hem. Jag hoppade sedan av i Falköping och umgicks med min sötnos. Igår (söndag) städade vi hela lägenheten och satte oss sedan i solen och njöt. I solväggen var det väldigt gött. Hela 30 grader blev det. Gjorde sedan en god söndagsmiddag och satte oss framför tvn innan jag tog tåget hem. Väl hemma började jag få en smärta i hjärtat, eller i alla fall någonstans runt om och den var hemsk och sitter i än idag, men det är i alla fall mycket bättre nu. Var i skolan i en timme idag eftersom jag bara hade en lektion och är nu hemma och tänkte plugga lite nu ikväll.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0