HÄRLIGA FREDAG

2012-10-05 @ 14:04:57
Åh, skrev ett inlägg som bara försvann. Typiskt. Iaf, så igår var jag i Tibro med pappa efter skolan och hälsade på farmor och farfar och åt kanelbulle och sånt. Åka även och kollade på lite saker. När jag kom hem så träffade jag Anna och Evelina. Idag slutade jag 13.15, vilket var väldigt skönt! Snart så åker jag och pappa tillsammans med farfar och kollar på lite saker i Skultorp. Sedan ikväll åker jag till Erica, Anna och Evelina för att laga mat och mys tillsammans. Hoppas på en väldigt mysig fredag!!
 
Imorgon kör vi på shopping med Jessica och Jenny på dagen. Längtar!

 
När jag kom hem så låg 2 chokladbitar på mitt rum. Den nya Marabou Crunchy corn. Åh, vad den är god! Pappa sa att han hade köpt 2 till mig, men nu kom han in och sa att han hade köpt fler men att han hade lagt dom på ställen som jag inte vet. Hallå? Så får man inte göra. Nu kommer jag gå i taket och leta efter dem när mina 2 är slut! Jag kommer nog hitta dem ;) Ha en bra fredag allihopa!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0