NU SKA VI KÖRA

2012-11-14 @ 15:44:00
Så sant som det är sagt! Jag och Martina ska börja träna. Det behövs vill jag lova!! Inga muskler alls... svag som en vet inte vad. Vi har bokat en personlig tränare nästa vecka som ska visa oss de ena och de andra. 
 
Åh, vill ha tillbaka min "gamla" kropp. Den som jag hade när jag spelade handboll. Jag mådde så bra i kroppen och kände mig stark. Kände mig pigg och glad. Älskade att vakna av världens träningsverk och veta att man har tränat gärnet. Mina lår hade muskler och armarna var i betydligt bättre skick än vad de är nu! Min ork var 1000 gånger bättre. Konditionsmässigt befinner jag väll mig med en 80-åring just nu. Men nu ska vi vända på detta. Inte konstigt att man hade bra muskler i kroppen. Spelade faktiskt handboll i 10 år. Deklart att man bygger upp något då och att det på något sätt finns i en. 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0