FÖR FORT

2012-03-25 @ 21:01:47
Denna helgen har gått för fort. Allt för fort. Underbar helg med min älskling. Mys och åter igen mys. Varit ute i vårvädret på en promenad och stötte på en konstig kille som var full och tagit sig ut på landet och riktigt veta vart han ska. Lite läskigt. Även legat i gräset under ett täcke och bara myst. Älskar dig så himla mycket älskling. Tänker på dig hjärtat<3
LÅTER BOKSTAVLIGEN SOM EN KRÅKA! Mina stämband fungerar inte. Men jag tänker inte skita i skolan. För jag är lika pigg som vanligt bara att jag är hes. Så, skola blir det imorgon. Men jag tror kanske jag hoppar att stå framför klassen och opponera och istället göra det en annan dag. Snart blir det BB och sedan sova och tänka på min fina älskling! :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0