DÅLIGT, DÅLIGT

2012-03-28 @ 17:31:53
Dålig uppdatering, jag vet! Internet krånglar och fungerar bara när de vill. Nu funkar det i alla fall.. Ni har inte missat något speciellt i mitt liv på dessa dagar jag inte bloggat. I måndags och igår så har INGENTING hänt. Har varit hemma och bara tagit det lugnt för mig själv. Jo.. igår, så somnade en i släkten in. R.I.P Håkan! Minns när vi var hemma hos dig och lekte på din gård och jag älskade att kolla på alla saker du hade. Jag var galen i porslinssaker och du hade hur mycket som helst! Jag fick en fin porslinskatt av dig. Minns även alla släktträffar hemma hos dig. 

Har suttit en stund med lite läxor. Har ätit lite mat med mamma och pappa. De ska snart iväg till Vasaskolan och kolla på när Martina har något i skolan. Blir då hemma denna regniga onsdag. Blir nog att kolla på lite tv och bara bädda ner mig och ladda för ännu en sovmorgon denna veckan!  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0