STRAX INNAN KALLE ANKA

2012-12-24 @ 14:43:07
Lite bilder från dagen än så länge. Vaknade tidigt idag och var direkt tvungen att gå ut och skotta på grund av all snö som kom inatt. Gick in och gjorde mig iordning mig och sedan kom mormor och morfaroch hämtade oss och vi for mot kyrkan för att kolla på Ida och Erica som sjung så fint! Så mysigt!! En bra start på denna dagen. 
 
Har även hunnit vara i kyrkans hus en sväng tillsammans med Jenny och Jessica för att se hur det var där nere eftersom det var de som vårt projektarbete gick ut på. Julmaten ligger nu fint i magen och jag, mamma, pappa, mormor, morfar och Martina har äntligen satt oss i soffan (efter lite gympa) och inväntar nu Kalle anka. Kan knappt bärga mig till alla julklappar!!!! HA EN FORTSATT TREVLIG JUL NU ALLIHOPA!!

Kommentarer
Postat av: Patrik

du är fin på bilderna älskling :$<3

2012-12-24 @ 15:23:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0