PIERCING

2012-12-22 @ 18:24:00
Igår på eftermiddagen tog jag tåget till min älskling. Först tittade vi på hans nya lägenhet som han snart ska flytta in i. Sedan åkte vi hem till honom och myste lite. Åt även på resaturang på kvällen tillsammans med hans mamma och pappa. Öppnade också paket och lite sånt eftersom detta var sista gången vi träffas innan jul. Fick 2 olika headset av honom och även en PEIRCING. Halllelulja. TACK VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING!! Nu ska jag äntligen ta den. Haha, nu tror alla att jag ska göra en i ansiktet, nej.. den ska sitta i örat och det är något som jag velat göra så länge men aldrig har vågat. Men NU ska det ske. Tack världens bästa älskling♥♥♥
Såhär ser den ut:
Enligt mig ska den vara liten, alltså själva smycket. En liten silvrig prick bara. Till och med mindre än vad som visas på den sista bilden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0