JAG TYCKER OM ALLA MINA VÄNNER

2012-12-09 @ 21:45:00
Ni alla mina vänner är guld värda. Alla. Ibland går det ganska länge innan man ses på grund av skola och annat som man måste göra. Men i vissa fall är det inte så dåligt med det. (Missuppfatta mig rätt) För när man sedan kommer till de stunder som man träffas och har saknat varandra lite, så kan allt bli mycket roligare och man har sååå mycket mer att prata om. Man skrattar och delar det man har varit med om. Man uppskattar tiden ännu mer. Nu säger jag inte att man inte ska träffas på flera månader, men någon gång i veckan kan göra att man uppskattar sina vänner ännu mer. Om jag saknar någon och träffar den någon gång i veckan, så blir tiden med den ännu roligare och man ser verkligen fram emot den. Jag uppskattar all den tid jag får med mina vänner och all den tid är värdefull för mig. Så känner i alla fall jag.
GODNATT

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0