EN BIT IN PÅ KVÄLLEN

2012-12-10 @ 21:51:00
SNYGGINGEN HÄR VA.
 
Idag är måndag och denna dagen känns ganska jobbig eftersom det är långt kvar till helgen igen. Långt tills man kan få sova ut och ta det lungt. Iaf, så måste vi ta oss igenom det här och sedan på fredag ska jag fira. Fira att alla skolarbeten är över innan jul! Har ett prov och en inlämning kvar. Nu får vi bita ihop! Idag slutade jag skolan halv 4 och åkte hem och plugga. Åkte sedan 1 timme till gymmet och rensade hjärnan lite. Satte mig återigen några timmar med plugget. Gick sedan från köksbordet och böckerna till soffan och handbollen på tv. Oavgjort dock. Nu ska jag krya ner under täcket tillsammans med ett missat avsnitt från greveholm och njuta av att jag har sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0