21 DECEMBER OCH ÄNTLIGEN JULLOV!

2012-12-21 @ 12:27:00
Igår var Jenny och Jessica hos mig och vi bakade i hela 6 timmar. Konstant. Tillslut var vi klara och landade tillsist i soffan tillsammans med "Jul med Ernst". Efter det gick vi och la oss och somnade direkt. Gud så trött vi var. Imorse vaknade vi bara, gick upp och plockade ner godiset i lådor och sedan bar det av mot kyrkan för att lämna av allt. Åkte sedan till skolan för att äta gröt och leka lekar. Nu är det äntligen jullov och tråkigt nog är detta mitt sista jullov...
 
Är nu hemma och ska slå in paket, städa och fixa i ordning lite. Sedan åker jag med mamma och handlar och kvällen avslutas i Falköping. Nej nu måste jag sätta igång! Hejdå :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0