DE SENASTE INKÖPEN

2012-08-13 @ 12:18:45
Lite av det jag har köpt under den senaste tiden. Skönt att hitta något när man är och shoppar. 
 
Igår var Patrik här och vi kollade OS-finalen i handboll tillsammans. Eller jag tittade och han sov. Var på dagen uppe vid simsjön tillsammans med Martina och Moa eftersom de ville bada. Men jag och Patrik låg istället i gräset och bara höll om varandra. Imorse var jag ute på över 1 timmes powerwalk/löparrunda. Var helt slut när jag kom hem. Duschade och la mig sedan i sängen och här ligger jag fortfarade. Känns som att det kommer bli en hemma-dag idag. Men det gör inte mig något, för det kan vara väldigt skönt ibland. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0