friday

2011-10-28 @ 12:09:23
engelskaprovet är nu skrivet. socialpsykiatrin-inlämnigen är nu inlämnad. bara matte kvar innan jag kan skrika LOV. slutar som sagt halv 4. sitter nu och väntar på nästa lektion och lyssnar på jessica och jenny när de diskuterar onödiga saker.. smink osv. ni fattar. som det ser ut nu, ska jag ner på stan och möta louise efter skolan och hjälpa henne med några ärenden på stan.

iaf, ikväll ska jag nog krypa ner i sängen och titta på tv, äta gott med familjen. blir nog att somna tidigt, måste helt enkelt ta igen all förlorad sömn som jag missat i veckan. många sena kvällar, och det börjar nu kännas i kroppen. imorgon ska jag sova ut.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0