NÄR JAG SOMNAR IKVÄLL, HAR JAG GJORT MIN SISTA LÄXA TILLS I MAJ!!

2011-03-17 @ 15:48:42
ja precis... idag ska jag göra min sista läxa. den sista läxan innan påsklovet!
HUR UNDERBART ÄR INTE DETTA?
.
nu sitter iaf min data-grupp i skolan och har datakunskap. & här hemma sitter jag. känns ju okejjj
nackdelen med detta är att jag börjar 8 imorgon med data-prov. (när alla andra har sovmorgon till 11) mindre kul ju. men mellan provet och innan skolan börjar passar jag på att gå ner till rehab och träna lite. man får ju utnyttja tiden på bästa sätt helt enkelt!
.
det känns lite tragiskt att det är sista dagen jag träffar min klass på 5 veckor imorgon. konstig känsla.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0