goo natt

2011-03-31 @ 21:02:08
torsdag=ledig & det firades med en FET sovmorgon. åkt till mormor & morfar och ätit mig lite fetare. tycker inte om att all goó mat ALLTID ska lägga sig på magen. borde inte få vara såå. har &så kört en hårdkörare hos sjukis (=sjukgymnasten) i 1 & en halv timme.

nu ska jag kika på vad tvn har att erbjuda ikväll & sedan ska jag sova. för imorgon börjar jag 7. så jävla fucking underbart. åh, vad jag älskar att vakna av att klockan ringer halv 6 och dra av täcket och bara känna hur underbart varmt de är! fasen asså. men jag gillar det jag gör. det är bara de jobbiga steget som man ska ta upp ur sängen som INTE lockar mig så värst mycket. goo natt

& JUSTE, GRATTIS EMMA BAJSKORVEN FRIDELL PÅ DIN 17-ÅRSDAG!
i år glömde jag inte av det. grymt pinsamt eftersom jag glömde av de förra året. pinsamaste jag gjort nästan, när jag glömde av min bästa kompis födelsedag. fyfan johanna!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0