to hot

2011-02-07 @ 17:08:45

känner mig som gammal tant. som sagt, jag går rätt segt.. "vem är det som går och går, men är väldigt seg av sig?" JOOO, kan man tänka sig att de är jag? det har jag ju inte hört ofta nu av killarn i klassen

.

fick i alla fall i skolan mata min kära vän linn på vård och omsorgen.. haha! va söt du var.. med hakklapp och så vidare. sedan matade hon även mig. kändes lite konstigt, att någon annan fick mata mig och man kände sig lite "handikappad" meeen, på onsdag ska jag borsta min kompis tänder, haha MUMS! men det är bara för att de ska förbereda oss inför praktiken... det är ju i och för sig bra

.


ÅHHH, PÅ FREDAG åker jag och mina fina fina vän emmily till varberg! du är grymt fin goding! jag gillar dig.

ikväll ska jag försöka gör inlägget ~ detta får mig at le. puss så länge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0