OERHÖRT JOBBIG DAG

2011-12-17 @ 16:19:00
vaknade vid 5 igår och tog med mig mamma&pappa till lidköping vid 6. redan vid 8 fick jag promenera in i operationssalen med mamma vid min sida. somnade gott, men vaknade inte lika bra. jag vaknade aldrig till ordentligt och mådde SÅ SJUKT DÅLIGT. minns ingenting från gårdagen knappt. hemskt. så sjukt hemskt!! minns inte ens när min läkare kom in till mig. har totalt tappat minnet. fruktansvärt jobbigt.

fick inte åka hem igår, vilket jag inte ville heller så därför på kvällen hamnade jag på IVA (intensivvårdsavdelningen) tillsammans med mamma i ett stort mysigt rum med massa apparater. sov en timme hit och dit i natt. men inte speciellt mycket. har nu en smärtstillande-pump fast i benet, ska ta 10 sprutor i 10 dagar osv... behöver jag säga mer? 

nu är i alla fall min operation över. så jäkla skönt! nu är det bara smärtan som jag ska brottas med i någon vecka..

ikväll kommer förmodligen min älskling och pussar på mig lite... ÅH, du är allt jag behöver nu!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0