number one

2011-04-27 @ 19:03:12

börjar sakta men säkert känna pressen av skolan och att det är det sista nu innan sommaren. de gör att hela jag blir.. ja vad ska man säga? hela jag blir lite annorlunda. men de är bara några veckor kvar. tuuur det.

imorgon har jag ju en såndär underbar dag i skolan. men jag får bita ihop eftersom det är den sista dagen den här veckan. för på fredag så ska alla SOS klasserna till P4 för att göra polistesterna. DOCK, får jag ejjj vara med. tråkigt ju! hade varit kul att se om man klarade dom och om man skulle kunna ta sig in på polishögskolan. men jag får stå brevid och heja på mina klasskompisar istället.




jag älskar mina torsdagar. heheheh

& imorgon åker min familj till göteborg. men inte jag dock. eftersom det är begravning. men den här gången stannar jag hemma.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0