2 cool

2010-09-23 @ 20:57:05
efter en träning och en lång skoldag är jag rätt slut i kroppen. & när jag kom hem stog en äppelkaka på spisen. jag och martina skulle göra i ordning de och duka osv. och vi ropade på mamma, de lät ungefär såhär:

jag&martina: mamma, kommer du? ska vi äta äppelkakan?
mamma: ja de ska vi.
jag&martina: men kom då så göra vi i ordning de.
mamma:  ne, ni får göra de själva. jag sitter och chattar.
jag&martina: men mamma, KOM vi ska äta nu!
mamma: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kommer snart.
jag&martina: hallå mamma vi har snart ätit klart!
mamma: ja ja kommer strax.

och så fick ja och martina äta själva typ. eftersom mamma chattade med sina kompisar. de låter ungefär som när mamma & pappa ropar på oss. men nu är de ombytta roller här. haha.

imorgon väntas sovmorgon till kvart i 10.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0