31/10

2010-10-31 @ 20:57:46

mamma klampade in i mitt rum klockan halv 9. eller va de pappa? iaf, de kommer ja inte ihåg. men vem bryr sig?
haha, åkte till tibro och spöööööade nossebro med 27-7. åkte hem och åkte sedan vidare till falköping med mamma, martina, mormor&morfar. de va rätt skönt de. åkte till falbyggdens ost/julmarknad. mycket mysigt! nu vill jag ha jul! iaf, efter de körde mamma mig och martina till kyrkan och kollade med ett par vänner på ida och erica som sjöng en sång eller så. gick hem, städade mitt rum och nu ropar mamma på mig, dax att äta.

nu sitter min kompis jesper här brevid mig......... så ni veeeeeeeeet. han tyyp dampar sönder på mig.... "ge dig för allt i världen!!" hans kommentar nyss. typsikt han... han gillar helt enkelt inte min musiksmak:) men så kan de va. den pojken är ju som han är ;) men lite snäll är han väll eftersom han kom till mig denna fina söndags kväll:)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0