jesper är typ bäst.. typ

2010-10-17 @ 19:29:26
söndag, tidigt uppstigning för klockan halv tio va jag i kyrkan. KYRKAN! jag gick till kyrkan!! jag fattar knappt de själv. men va gör man inte när man vill höra sin syster snacka om gud? de händer bara en gång. så där satt jag och anna och kollade på våra syskon. haha, sjukt va tiden går fort. redan 2 årsen som jag började min konfirmation. iaf, så har ja inte gjort ett skit idag typ. varit hemma och laddat inför en ny vecka. eller jo ja träffade bea i en halv timme! ;)

& juste.. jesper är bäst! ;)


haha sittade 2 riiiiiiiktigt snygga bilder från första resan av dom 2 som gjordes till kungshamn! jävla groda (k)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0