be with you

2010-11-21 @ 15:25:13

AJJJ! satte nyss på lite sprit på mina sår i ansiktet. aj aj aj! klag-fia
släktkalas väntar nu. trevligt.
skulle nyss göra en kladdkaka, och den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, såg snarare ut som en deg.
vi får se va dom i kväll säger, jag tyckte iaf att den va god. de blev även lite fel i fredags då jag skulle göra pizza. degen blev för hård så den gick inte att baka ut. så, mamma fick rycka in båda gångerna. hur lyckas man igentligen? jo, heter man johanna ehn så klarar man allt, verkligen allt! ;)

nu ska jag göra mig iordning och sedan väntas förmodligen en mycket trevlig kväll. &&& hemstudiedag imorgon med! vilket innebär iaf sovmorgon.


innan släktkalaset för exakt 1 årsen.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0