ja, va vill man?

2010-03-07 @ 16:25:23
sitter hemma i min säng. kollar på tv. kollade på unga mammor nyss. och ja måste bara säga att de är starkt av dom att stå för sina beslut och att de finns så många som stöttar dom. att sitta i sängen och kolla på dom gjorde mig på något sätt glad. att va mamma vid 16-14 år ålder är inte alltid kanske så lätt som de ser ut på tv, men ändå. de är välldig starkt av dom. och även fast ja tyckte de såg mysigt ut så är de inte direkt något jag vill just nu och som dom sa själva.. så skulle dom inte rekomendera de när man fortfarande går i skolan. även fast dom älskade sina barn mer än allt på denna jord. så ja hoppas de dröjer några år till eller ganska många. känner att jag vill utbilda mig och upptäcka världen,resa och umgås med kompisar och få känna mig fri innan man börjar på något sånt :)

nu ska jag ta och sätta på en film, vila och njuta av söndagen innan en ny vecka börjar med läxor och träningar och annat. hejdå!:)



Kommentarer
Postat av: maartina

ska du säga sötnos:))

2010-03-07 @ 19:55:17
URL: http://martinaajohansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0