bra gånger två!

2010-12-17 @ 23:07:44

sista provet är nu skrivet innan lovet. underbart! nu är det bara "vem är jag i sverige" kvar.
jag gjrde en SJUK tabbe idag. JAG LÅSTE IN MINA NYCKLAR I SKÅPET, och jag hade även jessicas saker där inne, bra johanna! efter sprungit runt på skolan ett tag så fick jag tag på en som kunde knippsa mitt lås. jag är så lyckad...

efter skolan, träffade jag andreas och spontan åkte till arenan och körde några bowlingsserier. va bra det gick, haha! förlorade på 4 serier, med typ 100 poäng samanlagt, reeeeeeeeeen utklassning dåe! jag känner mig rätt lyckad. gick ut och åt varsin pizza och lite bilturer hit & dit. nu är jag hemma, och känner att huvudvärken sakta kryper närmare mitt huvud. blir nog ingen lång kväll i kväll, går nog och lägger mig snart. det är ju en dag imorgon med...


godnatt från mig!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0