SMINKLÖS

2014-05-19 @ 18:56:34

Bilder från igår då det var söndagsmys med Anna och Erica med pizza (sallad för min del!) 

Jag vet.. Jag har mycket annat för mig och därför får bloggen lida. Mycket tid går nu åt packning inför min flytt i juni. Får passa på att packa lite i omgångar då jag åker till Spanien nästa vecka och när vi landar i Sverige igen så är det dags att flytta. Så ganska skönt att ha packat så mycket som möjligt innan. Och det tar verkligen tid. Passar på att slänga kläder ur garderoben och annan "skit" som ligger och skräpar i lådor. Det blir ju knappast roligare att ta med skiten till den nya lägenheten. Annars nu för tiden så jobbar jag en del, umgås med familj, Patrik och vänner. Snart blir uppdateringen bättre. Efter min resa till Spanien så lovar jag bättring! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0