3 ÅR

2014-06-05 @ 08:05:23


Idag har vi hållt ihop i 3 hela år! Imorgon flyttar jag från Skövde till Falköping för att bo med dig. Jag älskar dig över allt annat❤️ 

Idag är det som sagt den 5 juni och Skövdes studenter tar studenten. Så vi är bjudna till min fina Ida. Herregud, ett helt år sedan jag sprang ut och skrek mig hes av lycka.. Helt sjukt vad tiden går fort! Så som sagt så ska jag snart göra mig iordning för att sedan befinna mig på kavelbros utspring. Efter att vi sedan firat Ida hemma så åker vi vidare till min kusin som fyller 20 och ska ha kalas ikväll. En fullspäckad dag som jag tror kommer bjudas på allt för mycket god mat, men vad gör de? ;) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0