GRAN CANARIA BOKAT

2014-02-08 @ 09:23:00


Lite uppdatering här. Det var ett tag sedan måste jag säga. Har inte riktigt haft tid och ork att lägga upp något här. Känner att den behöver en omstart snart då jag vill ändra hela bloggen. Men nu kommer i alla fall en liten uppdatering. 

Det har inte hänt överdrivet mycket sedan jag senast uppdaterade. Jag jobbar, träffar min goding, vänner och familj. Ja, det är nog de. Har känt att det inte har varit så mycket att blogga om. 

Igår var det i alla fall fredag och jag, mamma och Martina var på thai house och käkade och avslutade kvällen i soffan med en film och godis! Igår bokade vi även en resa till gran canaria i maj. På hotellet ovanför. Längtar redan!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0