FJÄRDE ADVENT

2014-12-21 @ 23:46:32

Idag är det söndag och helgen har bara sprungit iväg. Varit ledig lördag och söndag. Igår kom mamma hit på dagen och vi tog de bara lugnt och kollade lite på stan här i Falköping. Åt mat, godis och bara myste. På kvällen hämtade Patrik mig och vi tog med pizza hem till hans föräldrar och syster. En trevlig kväll där! 

Idag har jag städat och det kändes som att det tog hela dagen. En sväng till morfar har jag hunnit med. Fika och mys hemma hos honom. Kvällen avslutades hemma hos Erica tillsammans med Anna och gottigheter! 

Imorgon är det måndag och det väntas 2 jobbdagar innan julafton. Som jag längtar efter jul! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0